lørdag 27. september 2014

Verdens kuleste sykkel!!


Solvår og jeg synes vi har verdens kuleste sykkel, og det synes ungene på skolen til Solvår også! Når vi kommer syklende på denne stimler de sammen og snakker i munnen på hverandre:
"Åååå, så kul sykkel!"
"Stilig!! Har´n motor??"
"Koffor må Solvår ha sånn sykkel?"
"E det tungt å sykle på den?"
"Den sykkel va rar! ...og litt artig!"
"Har Solvår en sykdom?"
"Kor mange sånne sykla må æ ha viss vi e 6 persona i familien min?"
"Kan æ få prøv??"

Solvår nyter oppmerksomheten, og jeg får sjansen til å snakke med Solvårs skolekamerater, informere litt, tøyse litt og bli litt kjent med dem.

Også er den faktisk kjempekul å sykle på! Den er stødig og god, trehjuling som den er, så jeg føler meg trygg og kan kjøre litt fort - sånn som Solvår liker! Og den HAR (elektrisk hjelpe-)motor - så vi sykler fort i oppoverbakkene også! :-)

I dag sykla vi 45 minutter i ruskeværet før vi tok til fornuft og kom oss innendørs!
Opp på setet...

Feste føttene til pedalene...

Klikke på magebeltet...

Og vi er i gang!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar