søndag 3. november 2013

Solrik høst


Som vanlig har det gått altfor lenge siden siste oppdatering, så jeg må igjen ty til en kjapp billedlig oppsummering av det som har skjedd siden sist. Kort fortalt: Mest sol, lite skyer - dagene er travle og Solvår gjør sine små framskritt som vanlig.

 Aller først et eksempel på hva vi voksne og de to storesøsknene får mulighet til å gjøre mens Solvår er på helgeavlastning. Tidligere i høst dro vi til Rypetoppen adventurepark og hadde en fantastisk dag der vi klatret og kjørte zip-line i ulike flotte løyper blant trær og fjell. ANBEFALES! De har løyper som passer fra ca 2 år og oppover!



Solvår har også hatt gode opplevelser i høst:
Når jeg går tur med dukkevogna orker jeg å gå laaaaangt!

Solvår har skjønt at oppvaskkummen brukes til å vaske ting i...

Solvår elsker å være ute på tur

På menighetstur til Laberget fikk Solvår prøve å padle kano for første gang - det var kjempestas!

Jeg padler ordentlig med åren min!



Reven er selvfølgelig favoritt-kosedyret for tiden! "Ding-ding-ding-ding-ding"!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar